man tager vad man haver

Ikväll så kom Mary, Fredric och Iliaz till mitt jobb och åt lite grann. Kul att se dem igen.


Jag är ensam hemma just nu och det är väl lite sådär.. Gillar inte att vara ensam i ett trevåningshus direkt. Gillar inte flugan som dunkar i mitt tak just nu heller. Hoppas att den dör av hjärnskakning någongång! Irriterande småkryp.

Getingar är sjukt onödiga också. Äckliga små djur.

Jag och Mathias slutade samtidgt från jobbet så efter att han hade ätit upp sin omelett (som jag la ner pommes i) så gick vi sällskap en liten bit hemåt. Jag bor ju 2 minuter max från jobbet så det blev liksom inget långt sällskapshållande där. Iallafall, väl hemma så inser jag att jag är hungrig men inte orkar göra något och är alldeles för rädd för att stå nere i köket en längre tid ensam i mörker också så jag springer ner, öppnar en ravioliburk, häller ner lite i en skål, tar en gaffel och går upp igen.

Så jag har precis ätit en skål med kall ravioli, pratat med Tessi och lyssnat på Kurt Nilsen. BRA FREDAGSKVÄLL!


Och bara för det så går inte videon att lägga in i det här inlägget.. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0