make my day

Imorgon (tisdag) så är jag ledig! Nice. Dock lite jobbigt att få reda på det dagen innan, men vad ska man göra? Har jag tur så får jag ledigt i helgen och kan åka och hälsa på min underbara Angelica nere i Eslöv (Ja, syster, jag vet att du blir sur över att jag inte åker och hälsar på dig istället.. )! Det vore toppenhärligt! Ligger och tittar på massageterapeut utbildningar och jobb och jag önskar att tiden inte gick så långsamt ibland.. Fast om man blickar tillbaka så har den gått alldeles för snabbt. Kräsen där, jag vet!

Funderar på vad jag ska göra när jag vaknar.. Kanske baka cupcakes? Dammsuga rummet? Baka kanelbullar? Har iallafall tänkt att jag ska åka och träna imorgon kväll! Måste komma igång mera. Tjockis numero una här och så kan det bara inte hålla på. Ändring ska det bli. Egypten är ju närmare än vad jag tror.


Fick för övrigt min almanacka idag också och jag är superglad över det! Den är så söt! Hihi.




Snart blir det ju dags att göra pepparkakor igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0