happiness is only in fairy tales

Jag har precis sett klart på en film som heter Ever After, och visst sagor är underbara. Men de är enbart vad de är också. Underbara sagor. Påhittat. Efter att ha sett en kärleksfilm som denna, vilket är i princip en otecknad Askungen, så gäller det att komma tillbaka till verkligheten och inse att det enbart är en saga. Påhittad saga.

Jag måste erkänna att ibland så önskar jag att någon kunde uppfinna en tidsmaskin. Jag hade lätt velat åka tillbaka till 1500-talet i Frankrike och sett om allt var som det är på film! De tre musketörerna, kläderna, bönderna.. Ja allt det där. 


Men jag antar att jag får bli skådespelerska för att kunna uppleva allt det där. Naturen, kläderna, prinsen och ja, även det där "Happily ever after" som alla gör i sagornas värld.




Dream until your dream come true


Kommentarer
Postat av: My

OH YOU'RE THE SEXY MAMA IN HERE!



Och du, du får din saga, du kommer ocskå hitta din prins! :)

2010-08-20 @ 07:53:31
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0