if it's too loud, you're too old

Annina hade sin studentskiva igår som var riktigt trevlig!
Elin, Samira, Andreas och jag var där. Mötte Ella från jobbet också! Alla donken människor på ett och samma ställe (förutom PÅ själva mcdonald's)..

Iallafall så träffade jag en kille där och våran konversation började ungefär såhär bland den höga musiken:

Han: Hej söt!
Jag: Hej, Caroline! Tack detsamma! Vad heter du?
Han: Söt!
Jag: Jaja men vad heter du?
Han: S-Ö-T
Jag: okej..? 


Efter mycket om och men så visade det sig att han hette Seth.


Har precis duschat och ska börja klä på mig och sånt nu. Ska iväg och se Alice i Underlandet ikväll! WOHO!
Hoppas att den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0