hey apple!

Ja, då kör vi!

Jag hade råkat dubbelboka mig för igårkväll, vilket inte alls var så smart gjort av mig. Men kvällen var så iallafall att först så var släkten här och hjälpte till att städa och så och sen blev det firande av Mats också för att han snart fyller år.

Jag skulle egentligen åka till Emma med Carro A, Carro S och Johanna, men jag kom på i fredags att jag redan hade bokat in Hannes och gänget så därför åkte jag inte till Emma. Jag fick sällskap av Carro (Ja, Schönning alltså) och hon följde med mig hem till Kimberly där Mathilda, Malin, Vera och Ellinor va! Greken var där en stund men var tvungen att åka vid 20-tiden. Men iallafall! Vi sitter och förar lite smått, skrattar, har sjukt kul, lyssnar på musik och allt det där som man ska göra. Några timmar senare så är vi alla lite fulla och Hannes och Pontan dyker upp. Vi åker in till Harrys och sitter där och festar vidare! Nice! Det som dock inte var så nice va att garderoben var full så jag var tvungen att gå runt med min jacka. Jävla tur att allting var kvar när jag och Pontan åkte hem sen! Ja, Pontan följde med mig hem och stackars honom imorse.. Halva släkten var här och det är sant som man säger: Släkten är värst.    Speciellt att mormor kom in och väckte oss också.

Efter att han hade åkt hem så gick jag och la mig i sängen på täcket igen och vilade/somnade till i typ 4 timmar. ASSKÖNT. Jag var grymt bakis imorse. Nu har jag iallafall sett Avatar och den va faktiskt bra! Dock så är jag så jäääävla trött på att se filmer där de goda dör hela tiden.. Det är synd. Men det är ju film.. Men irriterande ändå.


Kommentarer
Postat av: Jessica

BRA CARRO!!!

att jag just läst att dom goda dör i slutet!!!

hade tänkt att se filmen ikväll.. men, men.

Bara för att ge igen så är det jag som kommer och väcker dig nästa gång.. med pruttpåhalsen!



kram kram // JR

2010-04-19 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0