chi é tua padre?

Till min besvikelse så missade min mor, eller Mats snarare, ordet "kyckling" framför "wok" i förra inlägget.. Så det blev vårrullat till middag istället. Vad ska man göra?

Bara gapa och svälja.


Jag ska ut och promenera lite med Jennah en sväng snart. Känner att jag behöver få lite luft efter att ha varit inne hela dagen. Får inte glömma att byta påslakan och allt sånt som är till sängen heller.. Inte så mysigt att sova när man har legat och svettats lite hit och dit i två nätter i rad alltså! NASTY.

Det med svettningarna kanske var för mycket information? Äsch..

PUSS PÅ PORREN
Som Modig brukade säga


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Självklart! :) Hihi. Hur har du det nuförtiden?

2010-04-23 @ 20:43:49
URL: http://litenvillblistor.blogspot.com
Postat av: Alvinhelena

Keep the good works comming.

2012-02-01 @ 13:07:50
URL: http://alvinhelena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0