valpis!

Idag så lunchade jag med Carro Ingenmansson! Alltid lika trevligt och vi har ju haft en del att ta igen eftersom det var ett tag sen vi sågs bara hon och jag. Hon skulle shoppa lite kläder inför Dalarna i helgen med sin pojkvän Robin, och jag ja.. Jag köpte en tröja och ett armband. Jag hatar att behöva lägga band på mig själv och vänta tills jag är i USA! Jag vill shoppa shoppa shoppa när jag har pengar! Men iallafall! Jag fick följa med henne på hennes körlektion som gick väldigt bra! Jag kände själv hur jag satt och tittade och tänkte på allt och hur jag skulle göra saker annorlunda när hon körde. Men allt gick super bra och läraren var jätterolig! När vi kom tillbaka till körskolan så bokade jag in en lektion till mig själv (tisdag 090908 kl 13:15) med en lärare som jag vet är rolig eftersom jag hade honom på teorilektionerna!

Efter det så åkte vi hem till Carro i hennes pappas asballa ROSA Ford Galaxee och så fick jag se valparna som hennes hund Nitti fick för 1 vecka och 1 dag sen! Åh så söta! Jag vill ha en.. Vi har ju redan en hund, så varför inte skaffa en till?

Fast nu ska jag nog sova. Funderar på att cykla med Maya imorgon eftersom jag nog inte kommer vara så sugen på en långprommis..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0