usch blä och tvi.

Jag gillar verkligen inte vissa söndagar. Idag är en dag som jag inte gillar.
Jag va supertrött imorse, men tvingade mig ändå upp för att duscha, äta frukost, klä på mig och gå till bussen. Allt det där för att vakna till.. Och när jag står och väntar på bussen så känner jag hur otroligt ont jag har börjat få i halsen. Jag känner mig tjock i halsen. Och jag blir så irriterad för att mammas sambo var hemma för några dagar sen och var dundersjuk, och han gör inte direkt något för att försöka bli frisk. Som att ta halstabletter och sånt shit. Utan går runt här hemma och smittar ner allt. Och jag som åker till Los Angeles om exakt en måndag idag.


Jag orkar inte.

Iallafall så va jag på Metro i fredags med Lilliz, Batie, My, Nathalie, Sara, Annicka, Carolina och Johanna. Trevligt trevligt! Metro va dock inget för mig. Jag kände mig väldigt påklädd, det va dyrt, litet dansgolv (spelar egentligen ingen roll, men jag dansar aldrig nykter på krogen. No way.), jag hade ingen mottagning på min telefon och jag va väl inte så speciellt mega-super-röv-taggad på att gå ut, men de hade öl. Fungerar för mig.

Igår så gick jag upp tidigt och åkte till jobbet för att hämta min halsduk och efter det så åkte jag till Lilliz. Skulle egentligen åkt hem efter det, men jag fastnade där så jag var hemma vid 21-tiden igår.

Och idag suger bara helt enkelt. Det sög på jobbet.






På Metro iallafall

Kommentarer
Postat av: Tessie

Jag skulle med ut ju :D Men jag var med boysen istället... jocke o sebbe o dom... Visste inte att du skulle med :(

2009-09-20 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0