torsdag fortfarande

Åååh jag har en asbra torsdag!
Först på dagen där att jag gick ut med Jennahs hundar vilket va trevligt och det kändes liksom bra med den tilliten jag fick att de frågade mig ifall jag kunde göra det, och självklart så gör ställer jag ju upp!, och så lunchen med Agge, och sen att både Tessi och Jennah va här! Och så att Eleonore kom hit och vi drack vin och snackade och hade superduper trevligt!! TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!!!

Dock så upptäckte jag att snyggingen i bandet som ska spela den 3 Oktober har flickvän. VAFAN DÅ!
Men Eleonore, Jennah och jag kommer ha skittrevligt ändå! Och så är det ju såklart andra som ska dit också så det blir great!


Agge har lovat mig en tur på hennes framtidapermobil om jag ger henne en lapdance där också.

                                         Vem säger nej till något sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0