tisdag

Jojo, men så att eh.. Bilen går bra? Alla chips i chipspåsen? Alla indianer i tältet? Hjulet snurrar men hamstern är död?

När jag vaknade imorse så va min första tanke: Shit, vad måste jag göra idag? (Okej, egentligen va det: HELVETE VART ÄR PAPPER?) Och sen kom jag på; jag måste ju fan inte göra någonting alls. Jag är sjuk och jag jobbar bara två dagar i veckan. Jag är rastlös! Men jag har ju en gosig liten bulle att mysa med så det fungerar iallafall!

Det positiva är att jag åtminstonde känner mig bättre idag än vad jag gjorde igår. Jag kan andas lättare och jag har mer ork att ställa mig upp och lite mindre ont i halsen. Men jag är fortfarande sjuk...


Ringde precis McDonald's också och frågade ifall Jenny kunde ta mitt pass den 4 Oktober MEEEEEEEEN det finns en 11-17 tid som måste bort först... Crap! Men det löser sig förhoppningsvis! Det är ju en söndag = OB och det är många som vill ha pass nu så jag får hoppas på det bästa och fråga chefen på fredag eller helt enkelt ringa på måndag!

Nu ska jag duscha bort lite snor och sånt. Hoppas att jag blir piggare! Jag brukar bli det efter en dusch!

POUSS!



Min söta kusin LinaPina!

Kommentarer
Postat av: Mysan

SNORIS! :)

2009-09-22 @ 16:35:40
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0