tisdag

Igår efter att jag hade hämtat grabbarna på dagis så skjutsade Ewa hem mig och jag hann precis med bussen till Angelica! Det var väldigt mysigt, även om jag tjatade lite om att jag ville ha kakor hela kvällen, haha!
Vi tittade också på 27 Dresses, och systern i filmen gör mig tokig. Riktigt skogstokig. Hon är så jävla dum i huvudet och så otroligt EGOISTISK att det inte existerar. Men iallafall, det är ju bara en film...


Jag hämtade min telefon idag! Äntligen är den tillbaka men jag känner på mig att jag kommer få lov att lämna in den igen snart.. Och då borde jag få en helt ny. Då blir det 3e gången jag lämnar tillbaka min 2a telefon av samma modell. It sucks!

Förstod även nu 17:58, att jag kommer vara ensam hemma tills mamma kommer! Mats ska på något grejs och kommer hem imorgon (ganska skönt så grinig som han va igår... ), men jag är hungrig som ett as!


Jag vill ha ett riktigt jobb och en egen lägenhet. Punkt slut. Jag har bestämt att jag ska köpa en kattunge då också när jag flyttar hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0