problems in paradise

Nu är det såhär att jag har fått en korsordstidning av min mamma. Ja, alltså. Jag är sjuk och har tråkigt - JAG FÅR LÖSA KORSORD!

Men jag har ett problem. Jag har redan kommit på själva "lösenordet" (eller vad mupptidningen vill kalla det ordet som det ska bli)
Men jag kan inte komma på två ord! Bokstäverna är omkastade och temat är "krälande djur" (bra för mig, jag som hatar allt som är mindre än min knoge, har mer än 4 ben och är blöt på något sätt... )


S K A M G G A D  - Daggmask
K N Ö L S O D E  -
N Y P O T - Pyton
B A M A M - Mamba
G N Ä P S I -
D A N A O K A N - Anakonda

Lösenordet ska blir: Metmask


Men vad i helvete är GNÄPSI och KNÖLSODE för djur?
Jag tänker på Gnäppsisi och Knullsoda. Jag får inte fram det till några krälande äckliga djur.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Hah, nej tack. Jag klarar mig, har själv så det räcker och blir över! :) Snooris!



Ödlesnok och äsping! Du vet.. när man har tråkigt på jobbet har man tid att leta reda på sånt.. he he

2009-09-23 @ 09:17:14
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0