heroes are forever, but they all die young

Jag hade en trevlig lördag! Dock så kom jag hem lite för sent eftersom jag egentligen skulle ha passat Maya.. Jag känner mig jättedum för det, ja. Men jag åkte iallafall till Brommaplan ut till Pontus där Hannes, Kalle och Wille va! Vi skulle egentligen ut på krogen, men segare snyggingar får man leta efter! När vi väl satt på tunnelbanan så bestämde jag mig för att hoppa av vid centralen och ta 23.19 tåget hem. Trodde jag ja... Vid St: Eriksplan fick tunnelbanan något rökfel så alla var tvugna att gå av, jag och grabbarna grus gick upp för att ta bussen men bestämde oss för en taxi. Pontus satt fram vilket betyder att jag, Wille, Kalle och Hannes trängdes där bak (det finns inget som heter trångt, bara mysigt! ) Efter mycket om och men så kom jag iallafall till tåget och var hemma vid 1:05. Kul!

Upp imorse för att bege mig till McDonald's! Kände mig inte så jättetaggad på det faktiskt eftersom jag inte kunde somna i fredags och jag sov inte så mycket inatt heller, men hey, no money - no funny!
Väl på donken så fick jag en frågan ifall jag ville jobba till 20, och det gjorde jag också. Det är skönare när det är en impulsfråga och inte veta innan istället för att kunna gå och tänka på det i en veckas förtid!
Kaos och rush hela dagen nästan också! ÄCKLIGT är det ord jag vill använda för att beskriva hur serveringen såg ut.

Iallafall så fick jag och Hanny skjuts av Tove hem så vi slapp springa till bussen och slapp vänta en halvtimma på att bussen skulla gå! SKÖNT AVSLUT på en söndag!


Dock så kan man ju lugnt säga att fötterna värker... 


   
Hannes, Kalle, Wille och Pontan!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Nawww, lille Hannes.. säg gärna till om du ska ut med honom nåt mer, vore kul om man kunde haka! :D

2009-09-28 @ 18:55:28
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0