gosh!

Torsdagskvällar är ju inte så fulla av händelser! Idag har jag dock, på något sätt, lyckats dra mig igenom dagen med att ligga och dega framför datorn. Som jag har gjort alla de andra dagarna nu när jag har varit sjuk. Vilket, på ren svenska, har sugit. 

Jag har sett på Natt på Museum också. Halvt iallafall eftersom jag hade datorn framför mig. Men hey, har man inget liv ibland, så har man helt enkelt inte det! 
Kan man inte simma - ska man inte simma. That's it!

Imorgon så är det fredag!! Vilket betyder att lönen kommer, jag jobbar och om jag har tur; utgång! Jag orkar inte sitta hemma en fredagskväll eftersom jag har gjort det sen i söndags. 

Jag planerar att ta en låååång dusch och sen locka mitt hår. 

Nej usch shit, jag är grymt uttråkad. Ska kolla på Seinfeld eller Navy CIS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0