god morgon god morgon!

Jag va uppe någorlunda tidigt idag iallafall! Jag vaknade vid 9, och så låg jag kvar i sängen tills halv 11 ungefär. Därefter gick jag upp och åt frukost och sen så har jag tillbringat några timmar med att försöka banka in lite körteori i skallen på mig. Jag har köpt koder från Grönlunds så jag satt och gjorde tre tester. Dock så hade jag ju kunnat göra det bättre.. Men att läsa böcker är fan inte min grej. Det går inte. Men jag ska tvinga mig att förstå eller att köpa mera koder.

Iallafall så ringde min chef nyss och frågade ifall jag ville jobba ikväll. Och ja.. Jag har ändå inget annat för mig om dagarna och jag behöver pengar så perché no? 3 timmar blir det iallafall. Det är inte mycket, men bättre än inget alls!

Nu ska jag springa runt och se om jag hittar några kläder som passar till min nya tröja.. Eftersom mina höga cheap monday har en trasig dragkedja så vill jag inte direkt gå runt i dem och visa det för hela världen.

POUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0