fredag hela veckan?

Ja för fan!
Hela den här veckan har ju varit helt seg, MEN det blev faktiskt bättre igår! Jag har prompt bestämt att jag skulle ut och dansa. PROMPT. Så jag tar på mig min läckra zebraklänning, strumpbyxor, ett par låga skor (högklackat i väskan), lockar håret lite läckert och sminkar mig snyggt. Humöret på topp och allt! Kommer till jobbet och där gick allt bra också, förutom att jag fick stå i lobbyn. IGEN. 4e gången i rad typ? Det känns lite förnedrande faktiskt. Jag sökte inte till McDonald's för att stå och plocka undan efter gäster som vägrar slänga sina rester. Men men... People suck. Music doesn't - Mick Mars.

Efter jobbet så åkte jag till Lilliz och finslipade min out-fit där och sen drog vi in till stan! Annicka, Chiru Lilliz och jag! Träffade även min syssling på tåget in. Det va trevligt!
Vi hoppade av vid Södra och gick, ja GICK, till Münchenbryggeriet/vattnet där nere. Vi tog inte den korta vägen heller, utan den långa. I högklackat. Det va inte så skönt måste jag säga... Det skummaste var att på vägen dit så gick vi förbi några människor varav en av dem va transa som hade en dildo som stack upp i väskan( ? ) Jag förstod inte poängen faktiskt. Hon (det va en han) har ju ändå en riktig som sitter fast på honom... ? Människor skrämmer mig ibland.

Bombardier hette stället. Kändes som ett mellanstadiedisco med alkohol. De spelade Håkan Hellström.
För att klagöra en sak bara så uppfyllde jag inte ett mål den kvällen p.g.a. musiken kan man säga: Jag dansade inte. Dessutom så kan jag inte dansa.

Iallafall så fick jag ett sms senare där det stod: Vill du sova hos mig?
Klart jag ville, så jag åkte och mötte upp honom vid Centralen, där vi upptäckte att bussen inte skulle gå förrän en en timma! MMMMM! Så vi gick till McDonald's och satt där och häckade. Tjockisar...! Träffade även Amelie, en arbetskollega på Donken!
Väl hemma hos honom så låg vi och pratade lite grann och sen somnade vi. Dock så vaknade jag en stund senare av kraftiga snarkningar precis vid mitt öra, YIPPIE! Jag låg halvvaken fram tills 8 imorse då jag somnade ordentligt.
Det är alltid mysigt att slippa vakna själv

Iallafall så ska jag ut med Hannes och gänget ikväll!
Älsklingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0