fan

Imorgon ska jag ringa till Aleris i Handen för att försöka få en tid där. Det stod på deras hemsida att de helst ville ha en remiss från husläkaren, men hey, jag har inget förtroende för husläkaren här i Tungelsta så hur ska jag då få en remiss? Visst, jag har varit på undersökningar, men eftersom det fortfarande gör ont då och då så måste det ju vara något fel? Jag vaknade upp natten till idag av att jag hade ont och det var lite längre än vad det brukar vara dessutom... Berättade för mamma och hon tyckte att jag skulle ringa och det är ju lika bra att jag gör det för jag vill inte vara 19 år och ha få ont i hjärtat då och då! Det kanske beror på stress? Jag känner mig oftast jättestressad och jag vet inget som kan få mig att lugna ner mig direkt.

Får väl se va de säger imorgon antar jag.


En av Guds gåvor till kvinnorna dog idag också såg jag på aftonbladets hemsida!
Patrick Swayze.



"Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you"

Rest In Peace Dude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0