crap!

Jag är sjukt trött.
Jag jobbade tre timmar i fredags.
Jag jobbar fyra timmar i lördags.
Jag jobbade åtta timmar idag.

Plus att jag har världens värk i magen.
Jag har ont i huvudet också.
Jag sov inte mycket natten till lördagen heller. Jag vet inte varför, men när jag sover brevid honom så somnar jag alltid någon timma efter att han har somnat? Och vaknar alltid vid 9-10-11-tiden. Wierd. Det är inte så jävla lätt att somna brevid någon som snarkar i ens öra heller för den delen!  
Jag somnade strax efter kl 22 igår och vaknade vid 8 idag.

Och imorgon ska jag upp kl 7 för att vara vid Odenplan strax efter 9! Och Eleonore ska sminka mig, yippie!! Hoppas att det blir superfint! Hon lovade att göra extra fint eftersom jag tog hennes pass idag (skulle egentligen ha jobbat fyra timmar bara) för att hon mådde lite dåligt. :)

Fast den här dagen har ändå gått väldigt fort.. Väldigt skönt på ett sätt.
Dock så känner jag mig elak eftersom jag inte har träffat Jennah på ett tag.. :/
POUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0