sleep over

Nu ligger jag och Tessi i min säng för att sova! Känner verkligen hur rövtrött jag är.
Dessutom så kollade jag på sl.se när jag måste åka för att vara vid Odenplan lite tidigare imorgon (Jag kom ungefär 5 minuter sent till Eleonore idag!! ) och insåg att jag inte alls skulle ha hoppat av i Farsta Strand och bytt till tunnelbanan. Jag skulle åkt till Centralen och bytt där! Hur blind får man bli egentligen?


Imorgon ska jag sitta hårmodell (God, I love this!)för någon tjej på samma ställe där jag var idag! Hoppas bara att det blir snyggt så att det inte är för pinsamt att gå runt i stan med.. Jag har ju ingen mössa heller så det går inte att dölja något. Crap.

Ska nog sova nu. Kanske ligga lite sked med Tessi och pussa lite på henne? Kanske? Någon? Näej.. Okej då. Då får jag väl nöja mig med att bara pilla henne på stjärten lite grann antar jag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0