she works hard for the money

Oh yes!

Gosh, idag känns allt faktiskt otroligt bra! Helt otroligt!


* Jag har ringt till Nordea och kollat så att mitt bankomatkort verkligen fungerar i USA. Och dum fråga får ett dumt svar - Klart att det gör så länge det är VISA. Jag har ju VISA ELECTRON så, ja det fungerar.
* Jag ringde till IF, försäkringsbolaget, och frågade lite om hur jag är försäkrad när jag åker till USA och allt var super bra där och hon skulle dessutom skicka ett brev hem med något dygnet-runt-nummer ifall något skulle hända där borta.
* Jag ringde och bokade en dubbellektion på Gröndlunds trafik skola! Nu jävlar anamma!
* Jag ska se till att ta mig tid och plugga körkortsteori
* Jag ska städa och byta påslakan i sängen
* Mamma, Mats och jag ska till Heron City ikväll och se Flickan som lekte med Elden och även äta middag där på Heron. Gosh, jag är så sjukt sugen på Kinamat! Och jag vill prova Sushi! Jag har aldrig ätit sushi, men jag vill prova det!!
* Jag träffade Julia på bussen och fick hennes nummer, så hon ska få klippa mig någon gång nästa vecka kanske (förhoppningsvis! )


Och allt känns så otroligt bra! Taggad till att verkligen komma igång!
Kan inte alla dagar vara såhär?


Kommentarer
Postat av: Mysan

Vad skönt att allt är bra vännen! :)

2009-10-01 @ 21:49:38
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Angelica

älskling, byt från VISA elektron nu nu nu!

2009-10-01 @ 23:51:39
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0