Måndag

Japp japp!
Har precis duschat efter mitt 16-20 pass idag! Satt kvar på Donken och väntade på sega Hannys som slutade 21.. Julia kom dit också, och eftersom jag ska jobba 10-19 imorgon så ville inte jag ta en senare buss än 21.08 så jag började gå lite tidigare (eftersom Hannys pass drog ut lite på tiden). Jag var tvungen att springa lite till bussen, och frågade chauffören snällt ifall han kunde vänta två minuter på att Hanny och Julia kom. Ja det gjorde han, fast precis när han skulle börja åka så såg jag segisarna så jag gick fram och sa att de kom springades och han väntade! Tackolov! Annars skulle nästa buss gå om en halvtimma, och det är fan jobbigt...

Iallafall så är jag megatrött så jag ska bara kolla lite shitgrejs på datorn och sen sova! Ska bli skönt att sova...


Degradeas låt Wake the Storm är asbra förresten. Jag kan inte sluta lyssna på den!

POUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0