Look, I sparkle!

En leksak någon?
Jag vet att jag är fett efter, och ja, jag har vetat om att den har funnits länge, men vafan.. Det här är bara kul fan!

Jag funderar starkt på att köpa en till Samuel. Han skrev precis på min facebook att jag skriver på tok för lite om honom så nu tänkte jag äga en tanke åt Samuel!

HANS PRESENT      -   God Jul!  Istället för kolapåsarna från McDonald's. Lite pill i stjärten? 






Btw så verkar ALLA skaffa barn så jag tänkte, varför inte jag också ?
Dock så tror inte min kära bror att jag kan klara av att ha ett barn, meeeen om han kan ha ett barn, då är jag fan Gud på att ta hand om barn. Jämfört med honom alltså. Men även om han är speciell så älskar jag honom iallafall. 



 


Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha jaså? ja tjejer är jätte söta. finns mera saker att köpa till dom också :P så det kanske är billigare med en kille, men jag säger som dig.. HOPPAS den är frisk bara! Sen spelar inget annat någon roll. Allt är bra med mig, växer så det knakar (lägger snart in bilder) Hur mår söta du ? PUSS och kram

2009-10-08 @ 15:01:13
URL: http://maddihz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0