1 flaska hårspray och 15 duschar senare




Jag satt ju hårmodell idag också! Fick en otroligt fin Spansk Knut till att börja med! Dock så tycker jag att hon kunde ha avslutat med den för den var finast... Den var väldigt lätt att göra. Jag såg bara hur hon gjorde och skulle lätt kunna göra en likadan!




Något slags äggformat.. "OAS" kallades den tror jag?
Fick ha någon slags frigolit grej på huvudet (under håret alltså) och 50 hårnålar kanske? Det hade varit fint ifall det hade blivit smyckat med lite pärlor faktiskt. Men ont som satan gjorde det och tog ungefär 2 timmar att göra



Den spanska knuten från sidan




Sammanlagt så tuperade hon mitt hår, gjorde spanska knuten, borstade ut det, tuperade håret igen och gjorde oasen, borstade även ut det och gjorde en svinrygg på mig!
TACKOLOV FÖR ATT JULIA SKA KLIPPA MITT HÅR IMORGON!



Efter att jag hade tagit ut hårspännena och skakat om håret lite efter svinryggen! Duschen, here I come!



Men det gillar vi, eller hur?


Och nej, jag är inte alltid sådär söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0