sleepless

Yes. För jag somnade ju inatt? Verkligen?
Låg uppe hela jäkla natten och kollade på lite lägenheter och jobb.. Sökte två faktiskt bara sådär. Tänkte att det spelar väl ingen roll egentligen. Jag har ju McDonald's men jag vill börja jobba på vardagarna. Så där.. Som "alla" andra gör och vara ledig på helgen. Hitta ett eget place och sånt. Men jag är glad, jag har ett jobb och jag trivs faktiskt.

Men jag är iallafall superskittrött! FICK inte somna imorse eftersom jag tänkte vara en plågå mot mig själv och vara vaken tills ikväll och hoppas på det bästa! Men även så skulle jag till tandläkaren idag. Och speciella jag har min tandläkare i Farsta Centrum så det tar ju ungefär 42 minuter från mig att ta mig dit. Så det va ju bara att pallra sig upp från sängen, ut med hund, klä på sig och allt det där för att sen åka dit. Och hon borrade. Och det va en sån där obehaglig ilande känsla. Typ som vissa reagerar på att man tar kniven och gaffeln mot tallriken och håller på. Så kändes det i tanden.

Det roligaste va ju eftersom jag kände det så fick jag TVÅ sprutor! TACKOLOV för att de inte känns. Eller, den andra gjorde iallafall inte det.. (Nähä? Är det sant? Såklart det inte känns när jag redan har fått en salva och en första spruta.. ). Men tanden är kirrad och klar nu. Längtar till bedövningen släpper så att jag kan börja le och bete mig som vanligt igen.

Och det känns som att klockan är typ 18? Men hon är bara 15 än så länge. Alltså har jag varit vaken i ungefär 24 timmar då jag vaknade vid 14.40 igår. Duktigt Caroline, duktigt!


Imorgon är det New Moon iallafall <3




Kommentarer
Postat av: Mandy

USH för att laga hål!! Fick tre bedövningssprutor sist jag lagade, hjälpte inte ett piss. Var dock hos tandläkaren i måndags och jag var HELT HÅLFRI! :D

2009-11-19 @ 21:56:31
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0