onsdag

Såååå New Moon imorgon! Hoppas att jag kan sova inatt för att jag vill inte råka somna under filmen direkt! Iof så tänker jag se den MER ÄN EN GÅNG på bio, men iallafall. Första gången ska ju vara speciellt som alla säger ;) (Jag vet att Agge Aggelito tänker på något annat här).


Att laga tanden gick ju bra som sagt, dock så börjar jag känna en liten ilning i underkäken under tanden som blev lagad vilket känns lite wierdt? Bedövningen släppte efter ungefär 4 timmar också, yey!

Men det känns som att jag har gjort något bra idag iallafall. Först tandis, och sen så träffade jag en person i centrum. Vi satt och fikade och pratade i flera timmar tills Jennah ringer och påminner mig om att jag skulle hjälpa henne med religionen! Iallafall så under fikat bestämde jag och den personen att vi skulle gå och se 2012 nästa vecka när lönen har kommit (OM jag längtar?).

Jag saknade faktiskt pluggandet lite grann när jag satt där med Jennahs bok framför mig. Något att göra om dagarna och jag önskar verkligen att jag hade lagt ner mer tid i skolan. Jag skjuter upp saker till sista sekunden oftast och sen blir det antingen halvbra gjort eller inte gjort alls. Känns som att det måste bli en ändring på det. "Don't do tomorrow, what you can do today".

Ska nog försöka sova nu och ta igen den sömn som jag har missat!
Jag känner mig glad för att idag så känns allt så mycket bättre än vad det gjorde igår. Så mycket bättre. Under fikat och promenaderna fram och tillbaka i centrum så tänkte jag inte på det en enda gång!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Förresten, jag har träffat din vovve nu! Följde ju med när Agge hämtade klänningen. Och jäklar vad söt hon är! Hela personligheten och allt. Myyshund!

Hon ville först ha min halsduk men sen började hon gosas! :)

2009-11-18 @ 23:09:04
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaha du är retarderad Caroline! <3

2009-11-20 @ 14:24:41
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0