måndag

På måndagar är många, iallafall jag, seg/-a. Det är otroligt.
Men idag fixade jag ett problem så ett problem mindre nu! Hoppas jag, för inget är ju 100% säkert? Men ändå.
Nu ska jag till Mallis och dra ut en sväng.. Får nog bli den vanliga turen faktiskt eftersom vädret inte direkt är på min sida idag känns det som!

Men för övrigt så firade Fria 5000 dagar idag! Så min klass, bästa 3B, fick i uppdrag att baka tårtor och nog fan gjorde vi det! 22 tårtor till 9 klasser. Och när allt var framdukat så började såklart små skitettorna hugga in. Jävla snorungar kände jag, för de kunde väl ha väntat? Vem bestämde att de skulle få börja? Vi hade liksom lagt ner lite arbete på tårtorna och jag kan slå vad om att ingen förutom våran klass såg att det var bokstäver på tårtorna. Jävla snorungar. Otacksamma ettor. Usch. Jag gillar dem inte.


Men nu tar jag cykeln till Mallis!

I will be back in a couple of hours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0