hello mr!

Mr. A visade berättade för mig i lördags morse att om du har T9 funktionenpå din telefon när du skriver sms, så kan du inte skriva vanlig ord som "apelsin" eller "hallon", men tamejtusan att du kan skriva "massförstörelsevapen"! Om FRA lagen införs och får tillgång till sms så kommer allt bara bli kaos. För hur ofta använder man ordet "massförstörelsevapen"? Kom igen.


Idag så smakade Mr. Handsome min glass, hihi.
Oskar snodde också lite glass, men sen satt vi och doppade goda snäck-bullar i min mjukglass och snacka om mumsigt!




 


Jag sov hos Tessi igår till idag förresten.

Vi hade vääärldens fototimma då vi tog kort på oss själva hela tiden.

Hon hatar den här bilden, men jag gillar den på ett sätt.


Tessi and me
 
Vi badade i hennes jacuzzi!


Här är snyggingen själv!
Jäkla tur att hon inte läser min blogg, för då hade jag varit död nu. Tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0