helgen

Ja!
Helgen har varit väldigt bra, om jag får säga det själv. Peppar peppar ta i trä?

I fredags så var jag ju på Alexzandras skiva på Viperroom med Tessi, vilket var roligt för jag träffade många som jag inte har sett på åratal!

Igår så skulle jag in till stan och träffa Matilda och Kalle, men det blev inte så, så det slutade med att jag och Jennah satte oss på Dovas och söp. Lilliz och Chiru kom dit, men jag och Jennah blev ganska fulla och drog till Martin (Förlåt Lilliz och Chiru för att vi lämnade er <3!). Där efter så åkte jag till Mr. A och sov där eftersom hans mamma inte va hemma. På morgonen så frågade hon vad vi hade gjort igår, eftersom han hade haft fest innan jag kom dit, och jag berättade att jag var på krogen och först då frågade hon hur gammal jag var. När jag svarade att jag skulle fylla 19 om ca en månad så blev hon lite förvånad, haha, tack för den!
Iallafall så ringde Jennah mig på morgonen också och berättade att vi skulle åka båt med Martin och hans polare Jonas! Och det var så otroligt mysigt!! Vi hoppade i båten vid 13-13.30 tiden och jag kom hem nu för en timma sen kanske. Alltså 18.30 där någonstans. Asmysigt! Vi åkte till Utö och solade, drack lite öl och åkte minibåt. Gizmo fick bada också! Och jag har världens snyggaste solbränna nu... Yummie!



Gizmo


Jennah



Kul att jag kommer kunna somna själv inatt också. Verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0