feels good

Nu känns allt bättre! Så otroligt skönt.
Jag är inte nojjig längre och jag har inte ont i huvudet.

Jag tog en liten promenad ner till konsum för att köpa te (eftersom just jordgubbstet va slut! Vi hade lite annat, men jag tycker inte om att dricka något annat än just jordgubbste), och så ser jag en tjej som håller en liten hund i famnen och kallar henne för Märta, så vem kom jag att tänka på då? Juste det! Jennifer, a.k.a Jenn My Slut (som jag har döpt henne till i mobilen) så jag drar iväg ett sms och min promenad till konsum blev en promenad med Jennifer. Fast jag köpte såklart mitt efterlängtade jordgubbste.

Och nu, i brist på annat, så ska jag lägga mig och titta lite på Twilight. The one and only movie.

Godnatt


Mr. Edward Cullen (Robert Pattinson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0