Bangladesh

Ja, vi har ju som sagt Bangladesh-vecka den här veckan och ja.. Är det roligt? Nja, väldigt segt måste jag säga.
4 föreläsningar hit, 4 föreläsningar dit.. Ja, dagarna lång i princip. Och idag så var den en äldre tant från H&M som stod och pratade och hon blev ju verkligen sågad. Bränd, ägd, sågad you name it. Hon klarade inte trycket helt enkelt.

Men för övrigt så måste jag bara fråga en sak ..

VAD FAN ÄR DET HÄR XOXO FÖR SKIT?!
Visst, jag har sett reklamen av Gossip Girl, men jag finner det inte ett dugg intressant att spendera några timmar av mitt liv på, men kom igen, för att det avslutas med "XoXo Gossip Girl" så måste väl inte ALLA börja skriva det?


Och när man skriver dåliga saker om andra människor i sin blogg så är det irreterande. Skriv ett brev eller mejl, för hela världen bryr sig väl inte om vad en människa anser om en annan?


Den här bilden är lite ball tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Mary

ahaaa är det de XOXO kommer ifrån? Har undrat bra jävla länge nu varför alla skriver så hahah

2009-05-08 @ 11:21:41
URL: http://marynator.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0