tisdag

Idag har absolut ingenting hänt!
Inget roligt iallafall. Det kändes nästan jobbigt att behöva gå till skolan på något sätt.. Hmm .. Jag känner mig trött på allt bara.
Fast idag så träffade jag Carro, och såg hennes nya lägenhet! Hon och Nattiz har flyttat ihop och bor numera i Jordbro! Och hennes mamma kom och hämtade oss för hon skulle till hästen så jag följde med dit och Carro tog ut honom på en promenad. Jag fick hoppa upp och sitta på ryggen, barbacka, på vägen tillbaka. Vilket var underbart för jag saknar hästar så otroligt mycket!! Om jag ändå kunde hitta någon medryttar häst här utepå landet. Det skulle göra mig glad!


Men nu måste jag sova för jag börja kl 8 imorgon med matte-för-ig-barn!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0