somewhere over the rainbow..

are you waiting for me.'

Igår så fick vi veta på svenskan att vi skulle skriva ett hyllningstal tills på torsdag nästa vecka (vi fick även veta att det är runt 3 månader kvar i skolan. Tills studenten.. PANIK!) och jag började tänka på det igårkväll innan jag skulle somna, och jag kom fram till att jag vill skriva ett till min farmor! I söndags va det exakt 1000 dagar sedan hon dog och det smärtar fortfarande. Jag vet ungefär vad jag vill ha med och vad jag ska beskriva, så det kommer nog gå bra!

Och jag ska snart iväg till läkaren! Det känns bättre än vad det gjorde igår, och jag har redan fått sms från Lillemor och Batie som undrat när tiden är och önskat mig lycka till, vilket känns bra att jag har såna vänner som bryr sig. Även Angelica skrev igår att jag skulle höra av mig direkt när jag fick veta något, och jag insåg att mina nära vänner är verkligen riktiga vänner, och jag är glad att de bryr sig om mig :) .


Fast nu ska jag nog försöka göra något fint med håret eller så eftersom jag har tid att göra det nu innan jag ska tillbaka till skolan efter! Om jag åker dit.


Wish me good luck...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Martin

Heheh jo sant, men jag har lagt av nu detta året. Men fortsätter som tränare och Dömer. jag är 21

2009-03-03 @ 19:34:07
URL: http://brandto.blogg.se/
Postat av: A

<3

2009-03-03 @ 21:28:05
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0