sick bastard

Gosh.. Jag är fortfarande sjuk. Vaknade precis och kolla tempen (i munnen såklart) och det visade sig att jag hade 38.1 graders feber! SOUND GREAT. Fast jag är glad att jag gick på teorin igår, för att för det första så va det tydligen sista gången igår, och sen så satt Mr.Handsome bredvid mig. It was nice. Synd att det inte kommer bli så mera, men nu får jag väl fokusera på att ta körtkort istället ... Han går ju ändå i samma skola som mig så jag kommer ju inte sluta se honom, förrän jag tar studenten. Vilket jag gör om 3 månader! PANIK! Har massor av saker kvar att göra. Får väl försöka få tummen ur arslet och göra allt någon gång ...

Nej usch, nu hostar jag så att jag nästan spyr.
Så jag tänkte att jag ska lägga mig och titta på Twilight istället och låta mamma pyssla om mig! Hörde att hon va hemma så varför inte utnyttja det? Haha!





PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0