jag blir galen!

Körkortsteorin är fasiken krånglig!!
Jag hatar att saker ska vara krångliga, komplicerade, oordningsamma, svåra.. Ja allt! Jag hatar när saker inte flyter på som det ska. Som t ex att bråka. Det är en sådan onödig sak att det ens inte borde få existera. Jovisst, du får ur dig lite ärlighet till någon annan, men hur svårt är det egentligen att vara ärlig från början? Kom igen..
Och jag hatar matte. Jag hatar och totalt avskyr matte, och såklart så är matte inkluderad i vissa frågor och jag känner mig som ett stort jävla frågetecken när jag läser de dumma frågorna om och om igen. Varför ska allt vara så otroligt krångligt?
Är det för mycket begär för att saker bara ska flyta på och man ska njuta av livet medans man kan? Tydligen i alla fall

Gosh!
Och gud vad jag kände mig som en idiot idag när jag bytte några ord med Mr. Handsome.
Som sagt, jag hatar inte ofta, men jag hatar komplicerade och onödiga saker.

Punkt slut.




Lillemors emo stil är lite komplicerad också...
"Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig och jag älskar dig.. *viskning* Jag älskar inte henne"


Kommentarer
Postat av: ya know

vad är komplicerat? hahahh

2009-03-03 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0