helt vit

Någon gång ska jag ta en vit vecka.
Men vi vet ju att jag kommer dricka på fredag och lördag igen så vad spelar det för roll? Klasskivor hit och dit nu liksom.

I alla fall som jag har gjort sen i lördags morse så vaknade jag med baksmälla, sugmärke och munsår.

Det bästa var ju att jag inte har gått till skolan idag (jag tror inte att någon i klassen har gjort det), och jag jobbade inte igår!

Men innan vi åkte till klasskivan så blev vi iordninggjorda inne i stan någonstans vid Karlaplan.
När jag, Gato och Lillemor går därifrån så ser Gato ut som en transa, Lillemor som en isprinsessa och jag som en porrstjärna (Gato sa Jenna Jameson). Kul va? Och så klasskiva på det! Jätteroligt.

Mina skor dödade mig också.

Men nu ska jag göra något roligt! Jag vet inte vad, men något ska jag göra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mysan

Nathalie och Schön var i skolan idag, moahaha!

2009-03-30 @ 18:12:45
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0