Gosh!

Ja, så hur känns det då efter läkarbesöket?
Hmm... Ja, jag känner mig lite förvirrad på något sätt. Jag har en känsla av att det inte är något allvarligt men ändå så säger en röst i mitt huvud att jag inte ska pusta ut riktigt än. Läkaren sa att han var 98% säker på att det inte var något allvarligt, men de övriga 2% då? Jag vet inte riktigt. Men jag ska iallafall in till stan någonstans på Riddaholmen (Vart fasen ligger det liksom?) och så ska de får köra en mikrofon över min bröstkorg! Sen kan jag väl vara lugn antar jag. Vore skönt ifall jag kunde vara det.

Och idag så var vi på utbildningsmöte inom AIK Hockey och Fotboll! Lag och rätt. Vad vi får göra och inte göra. Jag, Jennah, Tessi och Alexz skrev även in oss inom fotbollen så vi ska få stå på Rosunda bland massa Solna-tattare i sommar! Det ska bli roligt!

Men nu måste jag sova, för jag vill inte missa matte-för-ig-barns-lektionen imorgon!

Godnatt
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Det är nog bra gumman! 98 procent är ju jättebra! :)

2009-03-04 @ 22:02:52
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0