gosh!

Shit vad jag älskar att krypa ner i en varm säng! 
Och speciellt när datorn har stått där och gått lite varm innan, för då slipper man vänta på att det ska bli varmt, för då är det ju redan varmt! - Synd bara att man ligger här själv.


Och imorgon så ska jag träffa Tessis mamma för jag ska eventuellt sommarjobba hos henne! Och så har jag ju McDonald's jobbet kvar, för jag har ingen lust att sluta på McDonald's i två månader för att sen söka om och kanske inte få komma tillbaka. Det känns dumt. Men jag kan alltid ta ledigt lite här och där från donken, ska ju få se schemat imorgon och ledighetsansökan ska vara inne senast den 14e april till min chef på McDonald's. Tackolov att jag är i Sverige nu då, för förra året så va jag i härliga Floréns!


Jag såg en bild på Floréns på ett kakpaket inne på Sabis idag.


Bild hittad på google.se



Jag vill tillbaka dit! Bjud mig på en resa någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0