God Morgon!

 Kändes skönt att få lite sovmorgon idag! Me like!
Dock så vaknade jag vid 9-tiden och insåg att jag måste ut med Maya så det var ju bara att gå upp och klä på sig för att gå ut på tomten med bebisen. Där efter har jag legat och tittat på tv hela tiden och väntat på att tiden ska gå eftersom jag ska ta bussen som går 12.55 till Handen för att möta Veronica och fixa mitt hår! Jag ska färga det och klippa det! Ska bli skönt. Lillemor frågade mig igår om jag vill bli stylad inför klasskivan som vi ska ha på söndag också! Och såklart vill jag ju det så jag ska bli det! Kostade runt 300 tror jag och det är ju ingen fara eftersom det är sminkning och håruppsättning som ingår!

Men nu ska jag nog läsa lite körkortsteori!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0