Hötorgshallarna och Sjätte Tunnan

Jag hade verkligen supertrevligt med Hannes! Han är verkligen den perfekta killen. Och alla vet ju att killar bara är svin, men inte han! Hannes är verkligen one of a kind.
Vi möttes upp i centralen, då han var en kvart sen eftersom tunnelbanan krånglade, och gick sen till Hötorgshallarna. Han visste precis vad han skulle äta medans jag gick och velade och bestämde mig tills slut för att ta biff, kyckling och nudlar. Och det va gott. Jag såg även en gammal klasskompis, Jocke, där. Det va trevligt! Efter maten så gick vi till tunnelbanan och åkte till Gamla Stan för att gå till Sjätte Tunnan. Dock så irrade vi runt en liten stund eftersom smarta Hannes inte kom ihåg vart det låg, men vi hittade dit iallafall. Tog några öl, satt och pratade och ungefär 5 långa ljus hann brinna upp (ner?) innan vi gick därifrån!
Så otroligt mysigt.


Alla borde ha en Hannes.




Mr. A ska så försvinna ur mina tankar.

Varför ödsla tid när det finns andra fiskar i havet?






Tack för en underbar kväll min älskade vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0