hos tessi

Är just nu hos Tessi!
Har lättat mitt hjärta för henne och berättade en grej som jag skäms lite för dessutom....
Mr. A är som vanligt... Allt har väl typ runnit ut i sanden, vilket känns väldigt piss. För I've never felt like this before. Och jag vet, han är världens största oromantiska mupp, men man kan inte rå för mig vem man börjar gilla, eller hur?
Så nu ska jag köra på dryg-stilen, det fungerar faktiskt! Dock så vet jag att när jag träffar honom (vi jobbar samtidigt på fredag) så kommer jag känna mig som en liten flicka igen. Och jag är ändå 1 år äldre än honom. 

Men iallafall, ska nog gå och sova nu för jag börjar känna mig väldigt trött..

Jag träffade Nathalie och Carolina idag dessutom i centrum! Det va verkligen jättekul och om jag hade haft mer tid så hade jag gärna stått kvar, men jag har ju ett jobb att sköta... 


Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0