diiiie mf

Jag har jobbat idag.

Fick även veta att det var en boende som gick bort nu i helgen, och det var lite synd eftersom hon var så trevlig!

Jag ska jobba imorgon också, och det "roligaste" är att jag börjar kl 7-15 på ålderdomshemmet, stressar hem för att duscha, äta och gå ut med Maya för att sedan åka till Donken och jobba 17-20 där. Och helgen blir inte bättre ska jag säga! Börjar kl 7-13.30 på ålderdomshemmet! En lördag. På söndag börjar jag kl 11-15 på McDonald's och sen blir det jävligt stressigt för jag börjar kl 16-20 på ålderdomshemmet direkt efter!

Sen att jag är ledig måndag, tisdag och onsdag gör iallafall mig lite gladare...



Dessutom så tror jag knappast att det är någon som har ungått att se att vi har regn ute. Svensk sommar. Hanny och Puck är och njuter på Skiathos i värmen och Mr.A är fortfarande i Turkiet. Om jag är avundsjuk fortfarande? Alldeles för mycket.



Sist jag sov hemma hos Mr.A så sa jag något roligt:

" Ja, men ursäkta mig för att jag har inte en liten bit Händig i mig, därför kan jag inte bla bla bla. Eller.. vänta.. Jo, ibland har jag ju det! "
Jag va tvungen att säga det två gånger för att han skulle fatta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0