back

Mamma och Mats ska fortsätta vara tillsammans efter allt! Det var lite skönt att höra!
Och vi ska flytta! Jag känner mig nästan glad över att vi ska göra det, för jag är en sån människa som vill ha mycket variation i mitt liv. Jag blir uttråkad och vill inte fastna i ett tråkigt spår hela livet. Det är därför jag möblerar mitt rum väldigt ofta (om ingen har förstått det..), just för att inte fastna i det där. Jag vill ha variation i min omgivning mest. Men inte när det gäller mina vänner faktiskt. Jag är nöjd och glad med dem och vill ha dem alla nära mig hela mitt liv!

Så nu ska vi flytta till ett hus närmare Handen eller stan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad glad jag blir för din skull! :D

2009-07-27 @ 14:09:14
Postat av: Mysan

Vad skönt vännen! :) Hör av dig när du vill träffas <3

2009-07-28 @ 15:51:35
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad bra att saker löser sig älskling <3

2009-07-31 @ 15:23:54
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0