åh min herre... ?

Jag gick upp vid 10-tiden för att jag skulle hinna duscha, ringa Amerikanska ambassaden, äta frukost och möta Jennah i centrum.

Har jag ringt  ambassaden? Har jag mött Jennah?
Nej.

Det är ett mirakel att jag ens har duschat och ätit frukost eftersom jag börjar slava och jobba kl 13 idag.
Dock så ska jag försöka övertyga Maria som jag jobbar med att vi ska baka något gott. För jag gillar att baka!



Och jag kom en sak!
Jag orkar inte fokusera på att inte tänka på minnena som oftast dyker upp i mitt huvud innan jag ska somna och när jag har vaknat.
Så jag ska göra det jag gör bäst - glömma.
Jag har ett minne som Doris i Hitta Nemo ibland så därför ska jag utnyttja det! Ignorera och glömma.



Jag?



Doris?

Tror verkligen inte det, men minnet är likadant när det gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0