underbar dag.

Hela dagen har varit helt okej. Tills jag kom hem från skolan.
För att

1. Min mamma tvingade mig att följa med hem till hennes farmor och farfar.
2. På vägen dit så får jag köra. Mamma säger inte vart jag ska svänga FÖRRÄN JAG ÄR PRECIS INOM SVÄNGRADIEN PÅVÄG ÅT ETT ANNAT HÅLL. Jag kan köra. Jag vet hur man gör - jag har gjort det i två års tid. MEN när hon skriker att jag ska göra si eller så, PRECIS när det händer (Observera att hon skriker precis, inte innan som hon borde) då blir jag så jävla arg. Jag kände hur ilskan kokade och för att göra henne lika arg som jag så körde jag lite för fort, hårt och så som jag inte ska köra + att jag skrek på henne. Fy fan vad arg jag var. Och inte nog med det!!! Jag var tvungen att hålla god min när vi kom in innan för den där jävla dörren till Inga&Sune och jag gav dem som var där det mest fejkade leendet jag någonsin kunde.
3. Min mammas kusin är så jobbig att jag tror att jag dör. Pain in the ass.


Allt jag vill göra nu är att vämra choklad och doppa marshmallows och läsa min bok. Varför ska folk komma och störa? Vad fan har jag gjort för att de ska komma och störa precis när jag inte vill?

Jo juste, Maya kissade på min matta precis innan vi åkte. Kul va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0