stupid hoe

Jag säger som Angelica. Stupid hoe. Sitter och håller på med samhällen men vet inte hur jag ska komma någonvart.. Jag har verkligen svårt med uppsatser, helt ärligt. Men man kan inte vara bra på allt och jag är en person som lär mig bättre genom att göra saker och arbeta med händerna än att sitta och skriva eller någon sånt shit.

Och jag kan nästan inte skriva heller för att jag har stukat tummen! Gör verkligen ont, men det va ju en olycka. Dumma hala trapp.


Och lite om idag då:

1. Igår va det fest hos Carro, jag drog därifrån vid 3 imorse med Oscar och Stoffe för vi skulle till samma håll. Jag missade min buss precis och nästa skulle gå om 1 timma så jag följde med grabbarna hem till Stoffe. Eftersom jag inte ville sova där (1.hemlig anledning 2.  jag ville inte vakna upp brevid dem och de ska få se mig osminkad, bakis och äcklig) så smsade jag Jennifer och vilken tur jag hade för att först så bor hon precis i närheten där jag var i Jordbro och sen så va hon också på väg hem! Så jag gick ju bara med grabbarna hem till Stoffe och satt och väntade på att Jennifer skulle komma hem. Och när det var 10 minuter kvar tills hennes buss skulle komma så gick jag, och då hade båda pojkarna slocknat! Båda va fulla och trötta, och det var jag också.
Väl hemma hos Jennifer så va vi båda jättehungriga så vi ställde oss och lagade kyckling kl 5imorse! Med potatismos som vi blandade i lite buljong (och GUD VAD GOTT DET BLEV!! Ett hett tips är att blanda en buljongtärning i pulver mos. Mer smak.) och det va gott! Sen så somnade vi till Ensam Hemma 3 filmen, haha! "oouh, you smashed my winkie". Det var mysigt. Och sen imorse så vaknade jag upp med märken på halsen, huvudvärk, yrsel, illamående, en ambulans hämtade Jennifers pappa för att han hade så otroligt ont i magen och såg på Anastasia! Vacker film.


2. Jag kom precis hem från mina småbröder, pappa och hans fru då min äldsta lillebror fyllde 6 igår, och såklart så måste de bästa storasystrarna komma och fira honom!! :D


Men nu måste jag verkligen börja på samhällen.. Känner hur paniken kryper i kroppen ....



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0