SATC - sex and the city

SATC på tv. Det måste vara en av de bästa serierna som finns. Efter strax efter Grey's Anatomy såklart, men att se SATC serierna får en att börja önska sig att man levde deras liv. Fast var lite yngre bara ...
Jag älskar allt som glittrar, har klackar och utmärker sig, så jag skulle verkligen kunna vänja mig vid att leva som de gör. Dock så tillåter inte min ekonomi det just nu så jag får vänta tills nästa vecka. Kläder ska inhandlas, dricka skall inhandlas då jag ska till Malin som fyller 19! Helt otroligt! Jag satt på bussen och önskade för mig själv att jag skulle få gå på en 80-tals fest, och så får jag ett sms från Malin där det står att hon ska ha en 80-tals fest för sin födelsedag!! Snacka om tajmning!
Det ska bli roligt iallafall.


Gosh. Ibland får jag värsta lusten efter att ha någon vid min sida, och ibland vill jag bara spy på tanken. Varför ska det vara så jävla svårt med det?


Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

katjing med malins sms, rakt igenom :D

2009-01-16 @ 04:06:15
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0