nämen!

Åh! Idag så ringde en tjej mig från au-pair grejen för att prata lite och se ifall jag fortfarande var intresserad, och jag är såklart det. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra! Ska jag åka till USA eller ska jag stanna hemma och plugga? Just nu är det inga tvivel om att åka till USA för att det är ett helt nytt land, nya människor, nya erfarenheter, ja allt är nytt! För att även om jag kommer förlora 1 år med Maya så kommer jag vinna 1 år hos mig själv. För tänk, USA, kanske New York och kanske Kalifornien? Hmm.. Undrar ifall man får välja själv? Och vad skulle man välja då? Vad skulle ni andra välja? Vad vill man?
Att bo i New York skulle vara ascoolt faktiskt!! Central Park, Manhattan, åka till Brooklyn, New Jersey (?), och sånt, men att bo i Kalifornien så vore det ju sommar året runt i princip, om det går att ordna så att man får bo i L.A så är det ju HOLLYWOOD och Vince Neil liksom(om han bor där)!! Whiskey a Go Go, Sunset Strip (man måste ju iallafall vara utanför;) ) och allt annat som man har läst om... Gosh.. Det är verkligen ett svårt val. Och sen att man är iväg 1 helt år från familjen.. Alla vänner och allt som står mig nära. Kommer jag ha mina vänner kvar när jag kommer hem? Hur kommer allt bli?

Ja, det är ju en risk/chans man får ta. Got to give it all, to get it all, don't be afraid to change your life.

Förresten så satt jag precis också och tittade på 13 snart 30, och det vore lite coolt om det verkligen kunde hända en själv. Att man får en inblick i sitt framtida liv och ha en chans att kunna göra något åt det och jag måste bara säga att han som spelar Matt i filmen är så otroligt underbar! Han är en sån kille som jag skulle kunna tänka mig att dela resten av mitt liv med verkligen. För att han är inte vrålläcker eller den mest eftertraktade killen, men han har något speciellt. Han är snäll, ödmjuk, omtänksam, han visar känslor. Fast det kanske bara är film? Men helt ärligt, för vem vill ha den där vrålsnygga killen i skolan? Han är ju bara uppblåst, kan inget, och tänker att: "känslor? vad är det?"... Nej, då föredrar jag hellre en mjukis som vågar vara öppen och visa en världen. Jag är en romantisk person så jag gillar romantiska saker. Blommor, ljus, mycket upmärksamhet och beröm, kärlek, kyssar - Ja hela köret!


Nej ni, nu ska jag bädda ner mig själv och läsa Cosmopolitan!

så god natt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0