Happy new year

Ja, nyår!


Hur va nyår då?

Jo, mycket sömn.

Vi satt några människor hemma hos Jennah och Jocke och drack, för att sedan bege oss till Mossen vid 12-slaget och se raketer! Jag och Jennah gav varandra varsin nyårspuss som vanligt (eftersom vi alltid har varit fulla och gjort det de senaste 4 åren vi har firat ihop) och därefter gick vi in och drack lite mer. När jag sen skulle åka hem bestämdes det att jag skulle sova hos Tessi och det va helt okej! Vi gick till bussen, men den var försenad med 15-20 minuter (inte kul när det var kallt!) och vi hoppade av i Handen Terminalen för att vänta på Jordbro bussen, men den kom inte. Såklart. Så vi stannade en taxi och frågade ifall han tog kort, vilket han sa att han gjorde, men det visade sig att han inte gjorde det när vi kom fram till Tessis hus. Så hon ringer hennes mamma som har 200 kr löst och springer in och hämtar dem. Jag sitter kvar, och jag gillar inte taxi-bilar då jag får massa konstiga tankar om att föraren skulle överfalla mig och sånt. Iallafall så kommer Tessi snabbt tillbaka och vi tar kvällens sista cigg, går in och tar mackor för att lägga oss och se på Anastasia. När vi vaknar dagen efter så är klockan 16.30. Vi hade sovit i ungefär 12 timmar. Men det var jättemysigt iallafall för vi gjorde precis INGENTING efter vi hade vaknat. Såg på film och åt McDonald's som hennes familj hade köpt med sig hem. Så underbart!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0