beroende

Oberörd av alla andra. Allt utspelar sig i min fantasi och jag vill inte lämna den. När jag återvänder till verkligheten så inser jag att allt bara är en historia nerskriven på några pappren som har blivit ihopsatta med varandra för att få historian så verklig som möjligt.  När jag läser, så läser jag. Jag känner känslan så starkt inom mig och jag önskar ibland att det kunde vara annorlunda. Att jag vore där istället. Bara för att få prova på den där riktiga käleken med allt som ingår, men även att få känna på den smärtsamma sidan av vad kärlek har att erbjuda.

Det är inte klokt vad Twilight böckerna känns som droger ... Jag började läsa "När jag hör din röst" idag, och jag har redan läst lite mer än 100 sidor, och jag vet att jag kommer inte vara ren förrän några månader efter att sista filmen har kommit ut ...
Det suget vampyrer har efter blod, det suget en rökare har efter en enda cigarett... Det suget en alkholist har efter sin älskade alkohol.. Längtan en mor har över att få träffa sina barn .., Det går inte att beskriva hur mycket jag inte vill lägga ner boken för att sova, duscha, äta, .. leva! Boken är i princip mitt liv. Och jag älskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0