au pair

Tänk er: USA i 13 månader! Men varför? - Jo som au pair!Jag vill jättegärna åka till USA, jag vet inte varför men jag har en känsla av att mitt liv har kanske lite tur i sig och att USA är med i bilden. Ni vet, kvinnlig instution (eller insikt? Vad heter det egentligen?). Jag och Lillemor har precis kommit hem från ett au pair möte i stan och det verkar så otroligt roligt! Tänk om allt blir sant, att bo i Kalifornien och njuta av solen och alla kändisar och sånt, eller att kunna shoppa loss på New Yorks hetaste gator! WOW.Jag har inte bestämt mig än, men jag tror att jag nog kommer åka, för att om chansen kommer - varför ska jag inte ta den? Visst jag kommer sakna min familj och alla här hemma, men det är en ny upplevelse för mig och jag får prova på andra saker som jag inte gör här hemma i ett helt annat land! Ja ja, jag har iallafall tänk fylla i blanketten och se ifall de kanske hittar någon familj som matchar mig och kanske prata med dem och se ifall det känns rätt. För det skulle vara så otroligt roligt!!

Åh :D
Nej nu måste jag försöka sova! Jag förstår inte varför jag alltid skriver mina inlägg så sent på kvällen egentligen ... Får helt enkelt börja bli bättre på det!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0